Hjå oss kan du velge mellom mange spennande gruppetimar. Vårt hovedfokus er at du blir tatt godt imot og at du gjer øvingane riktig. Timane våre blir leia av dyktige og inspirerande instruktørar.

Gruppetimane våre blir delt inn i ulike fargar for å skille intensiteten på timane. Dei blir delt inn i fire ulike katogoriar(fargar)

 

Blå står for RØRSLE

Raud står for INTENSIV

Gul står for MODERAT

Grøn står for LAVTERSKEL   

 

Er du i tvil om korleis timane blir utført eller korleis time som passar til deg? Kontakt oss gjerne i resepsjonen for fleire spørsmål. Vi gledar oss til å sjå deg på trening.

Book plass på gruppetime! ←

 

Blå time= RØRSLE

PILATES SMIDIG & STØDIG 55 MIN

Trening for styrke, bevegeligheit, kroppsholdning og kroppsbevissthet. Målet med denne treninga er ein kropp i balanse. Det vil sei ein kropp kor det er balanse mellom styrke og bevegeligheit i alle ledd, samt mellom store og små muskelgrupper.

 

YOGABASIS 55 MIN
Ein time med der ein køyrer det mest grunnleggjande innan yoga-øvingar. Timen er retta mot deg som ynskjer å få ro i sjel og kropp etter ein lang dag. Ein time med fin musikk, fokus på riktig pusteteknikk, styrke og rørsle.

 

YOGA 75+15 MIN
Ein time der ein trenar på å få kontroll på kropp, sinn og pust, samt styrke, rørsle og balanse. Etter 75 min vert timen avslutta med 15 min uttøying/avspenning. Om ein ynskjer det, kan ein gå etter 75 min. Målet med timen er å skape ro gjennom konsentrasjon og fokus, der instruktøren fyrst leiar deg gjennom ein sekvens med meditasjon.

 

Gul time = MODERAT

STYRKE MAGE & RYGG 25 MIN

Her ligg fokuset i kjernemuskulaturen. Styrk opp mage og rygg med ei effektiv økt til god musikk.

PULS 45 MIN

Puls 45 er ein rein kondisjonstime, der intensiteten går frå middels til høg. Timen består av enkle steg, og mange repetisjonar.

STYRKE 35 MIN

Kva er vel betre enn å starte ein torsdags morgon med ei god og effektiv styrkeøkt. Kjappe, enkle øvelsar og til god musikk. Møt opp og start dagen på best mogleg måte.

 

TABATA 45 MIN

Fullkroppstrening i form av intervall. Timen er effektiv, og baserar seg på både styrke og kondisjon.

 

STEP 45 MIN
Morosam koordinasjonstime med bruk av to steppar. Timen går gradvis frå basic til avansert. Ein kreativ time fylt med dans, kondisjonstrening og tempo. Ein god måte å få inn ei kondisjonsøkt i veka på.

 

PULS & STYRKE 55 MIN
Timen for deg som likar enkle steg, variert musikk, øvingar med fokus på funksjonalitet, og kondisjonstrening. Bli med på ein kjekk og energisk time!

 

MORGONSPINN 45 MIN
Start veka med ein kjekk og energisk spinningtime. Instruktøren leiar deg gjennom variert terreng, med ulike toppar. Ein spinningtime for alle, der intensiteten varierar mellom moderat og intensiv.

 

SPINN 45 MIN
Effektiv kondisjonstrening med varierande intensitet og drivande musikk. Ein veljer sjølv motstand på sykkelen, og timen passar for alle.

 

SPINN 45 + STYRKE 25 MIN

Her startar du med effektiv kondisjonstrening til varierande intensitet og til drivande musikk. Du velger sjølv motstanden på sykkelen. Etter 45 minutt venta ein styrkedel med fokus på mage/rygg. Du velger sjølv om du vil være med her.

ZUMBA 55 MIN
Effektiv kondisjonstrening basert på aerobic og dans til fengande musikk.

 

Raud time= INTENSIV

RUMPE OG LÅR 55 MIN
Tøff og morosam time, med fokus på rumpe, lår og kjernemuskulatur. Timen er fylt med kjekke og kreative øvingar, der ein vekslar mellom styrke og kondisjon.

 

SPINN INTERVALL 55 MIN
Tøffare sykkeltime med pulsintervallar. Intervallane er harde arbeidsperiodar, med aktive pauser imellom.

 

SPINN 55 MIN

Effektiv kondisjonstrening der ein jobbar hardt i varierande intensitet og til god musikk. Her veljer du sjølv kor hardt du vil ta deg ut.

 

BOXFIT 55 MIN

Kondisjonstime som inneheld boksing og styrkeøvelsar med eiga kroppsvekt. Her blir det verkeleg høg puls og ei utfordrande økt.

STYRKE 55 MIN

Intervallbasert styrketrening der ein verkeleg får utfordra seg.

STYRKE SIRKEL 55 MIN

Intervallbasert styrketrening der ein jobbar på forskjellige stasjonar økta i gjennom.

SPINN 60 MIN

Effektiv kondisjonstrening der ein jobbar hardt i varierande intensitet og til god musikk.

 

TREDEMØLLE 45 MIN

Avslutt veka med ei god intervalløkt. Her vil instruktøren motivere deg gjennom ulike intervallar kvar veke.

 

Grøn time= LAVTERSKEL

SENIOR STYRKE & KOORDINASJON 45

Kjekk og effektiv time der ein brukar ulike øvingar til kjekk og morosam musikk.

VANNGYM 55 MIN

Ei god treningsøkt i terapibassenget med varierte øvingar for styrke og uthald. Etter treninga kan ein nyte 15 minutt i boblebad eller badestove.

 MOR OG BARN 50 MIN
Bli med på trening for mor og barn! I denne timen legg vi opp både styrke og kondisjonstrening. Vi set opp kjekke og varierande øvingar, der ein fokuserar på funksjonalitet.

SPINN 30

Effektiv kondisjonstrening med varierande intensitet og drivande musikk. Ein veljer sjølv motstand på sykkelen, og timen passar for alle.